20 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2021

 

סרטים חדשים לשנת 2021 שמומלץ לכם לראות 

כמו כל שנה גם השנה חזרנו כדי לחשוף בפניכם את הסרטים המומלצים (לדעתנו) שאמורים להגיע בשנת 2021. כאן נחשוף בפניכם את הסרטים החדשים שפשוט אסור לכם לפספס השנה. לפני שאתם עוברים על הרשימה שהרכבנו עבורכם תעשו לנו טובה ועקבו אחרי הדף שלנו בפייסבוק ואל תשכחו להצטרף לקבוצת צופים סדרתיים שלנו בפייסוש גם כן. עכשיו אתם מוכנים להתקדם הלאה, מקווים שתהינו מרשימת ההמלצות.

עברו כמה חודשים מאז פרסום מאמר זה, אם אתם מחפשים את רשימת סרטי קולנוע המומלצת והעדכנית שלנו אתם מוזמנים לבקר כאן.

סרטים מומלצים 2021

אף אחד - Nobody

טריילר לאף אחד הגיע משום מקום ולמי שהיו ספקות לגבי הטרנספורמציה של בוב אודנקירק למכסח רצחני קיבל את התשובה לזה בטריילר. הסרט הזה אמור להיות הגרסה הרכה של ג'ון וויק בפרברים אבל יוצאת ברוטאלית להפליא. אירוע טראומטי מוציא המון זעם מאיש משפחה רגוע. אירוע שגורם לו לחזור לעבר האלים אותו הוא עזב לפני שנים עבור חיים שקטים עם משפחתו.

שחקנים - בוב אודנקירק, קוני נילסן וכריסטופר לוייד

תאריך שחרור 19 לפברואר

טריילר אף אחד

סול גודמן הוא ג'ון וויק

מורטל קומבט - Mortal Kombat

אתחול לאחד ממשחקי המחשב הפופולאריים של שנות התשעים אמור להגיע השנה. עם קאסט דיי אלמוני המבוסס ברובו על שחקנים אסיאתיים נראה שישנה ציפייה רבה ממה שג'יימס וואן מכין לנו מסרט אומנויות הלחימה. היות והסרט הנוכחי הצליח לקבל את דירוג ה R האלים (בניגוד לסרט מ 1994). הגרסה הנוכחית תהיה הרבה יותר נאמנה למקור המשחק אם זה מבחינת האלימות ואם זה מבחינת איכות הקרבות.

שחקנים - ג'ו טסלים, לוייס טאן, הירויוקי סנאדה וג'סיקה מקנאמי.

תאריך יציאה 16 לאפריל

טריילר מורטל קומבט

אדפטציה אלימה למשחק המכות של שנות ה 90

מקום שקט A QUIET PLACE 2

אתם כבר יודעים שברגע שהוליווד מוצאת סרט עם תקציב יחסית נמוך שמצליח בניגוד למצופה, סרט ההמשך הוא רק עניין של זמן. זה בדיוק מה שקרה עם סרט האיימה המצמרר של אמילי בלאנט וג'ון קרסינסקי לפני כמה שנים. השנה אמילי בלאנט מובילה לבדה את סרט ההמשך שנראה כמצמרר עוד יותר. חובבי האיימה ישמחו לקבל את ההמשיכון הזה על מנת לקבל את פיקס איימה השנתי שלהם.

שחקנים - אמילי בלאנט, קיליאן מרפי, מיליסנט סימונד, נח יופה ודיג'ימון הונסו.

תאריך יציאה 23 לאפריל

טריילר למקום שקט 2

טריילר רשמי למקום שקט 2 עם אמילי בלאנט

מהיר ועצבני Fast & Furious 9 

לא הרבה ידוע ממה שנקבל בסרט הנוכחי מה שבטוח יהיו מכוניות נוצצות, מרוצים מטורפים, אקשן ללא מעצורים וקאסט מורחב של כוכבי על שיחזרו גם הפעם לסרט התשיעי בסדרה שמסרבת להאט בזמן הקרוב. 

שחקנים – ווין דיזל, ג'ורדנה בריוסטר, שרליז ת'רון, מישל רודריגז, ג'ון סינה, טייריס גיבסון, לודקריס, קארדי בי, הלן מירן , נטלי אמנואל ומייקל רוקר.

תאריך שחרור 25 ליוני

טריילר מהיר ועצבני 9

סדרת סרטי המכוניות שמסרבת להסתיים , הפעם עם סרט מספר 9 והוא לא האחרון

מלחמת המחר - The Tomorrow War

כריס פראט מנסה לשחק אותה טום קרוז במלחמת המחר שנראה מאוד דומה לקצה המחר של טום קרוז ואמילי בלאנט לפני כמה שנים (סרט מצוין בפני עצמו). יש לנו את תושבי כדור הארץ העתידני שנמצאים בסכנת הכחדה ומה שהם עושים הוא לחזור אחורה בזמן על מנת לגייס את המילואים מהאוכלוסייה של ההווה. הטריילר נראה מבטיח כמו גם אנסמבל השחקנים שיש בסרט. הרעיון מעניין ויהיה מרתק לראות אותו מיושם בסרט שעל הנייר נראה מאוד מבטיח.

שחקנים - כריס פראט, איוון סאטרהובסקי וג'.ק. סימינס

תאריך יציאה 2 ליולי

טריילר מלחמת המחר

כריס פראט בסרט אקשן עתידני מבית אמזון

האלמנה השחורה - BLACK WIDOW

הסרט שכולם חיכו לו אך הוא פשוט הגיע מאוחר מידי. אי אפשר לדעת איך הקהל יגיב לסיפורה של העלמנה השחורה אחרי שכולנו כבר יודעים מה עלה בגורלה בסוף הנוקמים האחרון. מהטריילר זה עדיין נראה מרתק מספיק על מנת לצלול לתוך עולמה של הגיבורה ולהכיר את הדמויות החדשות שעושות את הופעת הבכורה שלהן ביקום ה MCU של מארוול. כמו גם ההפתעות שמחכות לנו מהגיבורים הישנים אותם לא ציפינו לראות שוב.

שחקנים – סקרלט ג'והאנסון, דייויד הרבור, פלורנס פו, רייצ'ל וויז ועוד מישהו אותו כולכם מכירים אבל אנחנו לא רוצים לעשות לכם ספוילר.

תאריך שחרור 8 ליולי

טריילר לאלמנה שחורה

סקארלט ג'והאנסון סוף סוף מקבלת סרט סולו משלה ביקום של מארוול עם האלמנה השחורה

יחידת המתאבדים - The Suicide Squad

הסרט הזה אמור להיות סוג של אתחול לסרט בעל אותו השם רק לפני כמה שנים. כשחלק מהשחקנים / דמויות מרכזיות מהסרט הקודם חוזרות גם לכאן. הבעיה שאחד הדברים החיוביים מהסרט הקודם הוא הטון הקודר יוחלף כאן בהומור הדיי מטומטם שג'יימס גאן הביא לשומרי הגלקסיה וזה בדיוק מה שיהיה כאן רק ביקום של די סי. הרבה אנשים נהנים מיצירותיו של גאן, לכן אם התרגלתם לסגנון התבנית תהיה דומה ותיהנו גם כאן

שחקנים - ג'ואל קינמן, מרגו רובי, וויל סמי ... סליחה אידריס אלבה, ג'ון סינה, אליס בראגה, ג'יי קורטני, מייקל רוקר ונתן פיילון.

תאריך יציאה 5 לאוגוסט

טריילר חוליית המתאבדים

זה ריבוט ? זה סיקוול ? מה שבטוח שחוליית המתאבדים הולך להיות סרט מופרע

לשחרר את גאי - Free Guy

תהיתם פעם איך זה לחיות כבחור טוב בתוך משחק מחשב אלים עם הרבה חברה שהם לא כל כך טובים ונעימי הליכות. ראיין ריינולדס הוא הבחור הזה שמתעורר בתוך משחק מחשב ומנסה לשנות את השתלשלות האירועים הנורמלית שלו כדי לבצע שינוי דרסטי בחייו.

שחקנים – ראיין ריינולדס וטאיקה ואיטיטי, 

תאריך יציאה 12 לאוגוסט

טריילר לשחרר את גיא

ראיין ריינולדס נתקע בתוך משחק מחשב ומנסה לצאת ממנו בלשחרר את גיא

שאנג-צ'י ואגדת עשר הטבעות - Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings

גיבור אותו אף אחד לא מכיר עם סרט שמגיע אחרי סיומה של סאגת הנוקמים נראה שהוא הימור מסוכן עבור מארוול. עדיין זה מארוול ונראה שמארוול מגוונת עם קריצה לסין ואומנויות הלחימה לקראת שלב 4 של היקום המורחב שלהם שימשיך לגדול. שאנג צ'י הוא הדם החדש של גיבורי מארוול שאמור להיות איתנו בשנים הקרובות (תלוי כמובן בהצלחת הסרט).

שחקנים - סימו ליו, מישל יו ואקוואפינה

תאריך יציאה 3 לספטמבר

טריילר לשאנג צ'י

מארוול מכוונת חזק לשוק הסיני עם שאנג צ'י

ונום 2 - Venom: Let There Be Carnage

סרט ההמשך לוונום המוצלח יחסית בכיכובו של טום הארדי, הפעם יפגיש את גיבורינו עם נבל הרבה יותר משמעותי כמו שראינו בסצנת אחרי הכתוביות של הסרט הראשון. 

קארנג' הוא הנבל אתו גיבורינו יצטרך להתמודד ומי יודע אולי גם ספיידרמן יקפוץ לעזור על מנת להכניע את הנבל העוצמתי.

שחקנים - טום הארדי, וודי הארלסון ומישל וויליאמס.

הסרט אמור להגיע למסכים ב 16 לספטמבר

טריילר לוונום 2

טום הארדי חוזר בתור וונום כדי להתמודד עם נבל הרבה יותר עוצמתי

לא זמן למות – NO TIME TO DIE 

אני מודה שלא ממש התחברתי לבונד של קרייג (למרות שאני מאוד אוהב סרטים אחרים של השחקן). סדרת סרטי בונד של קרייג הייתה סדרה של סרטים מרוחקים ופשוט קשים להבנה. הסרט הזה מביא אתו מטען דיי גדול של כל מיני אלמנטים שאני יודע שלא יעבדו. העניין הוא שבזמן ההפקה של הסרט גם מי שייצר את הסרט נחשף לעובדה הזאות (השאלה אם הוא עשה עם זה משהו). זה עדיין סרט בונד, כנראה האחרון של קרייג ואי אפשר לוותר על סרט בונד לא משנה כמה רע זה נראה מכאן. אז שיהיה לנו בהצלחה ואני מקווה מאוד שאני טועה.

שחקנים - דניאל קרייג, ליאה סיידוקס, בן ווישאו, נעמי האריס, ג'פרי רייט, כריסטוף וואלס, ראלף פיינס, רמי מאלק, ואנה דה ארמס.

תאריך יציאה מיועד 30 לספטמבר

טריילר אין זמן למות

כנראה הסרט האחרון של דניאל קרייג כג'יימס בונד באין זמן למות

חולית - Dune

עיבוד מחודש ליקום אותו ייצר פרנק הרברט לפני כמה עשורים והוא סוג של מודל לחיקוי עבור כל מה שקשור לז'אנר מדע בדיוני של ימינו. הסרט הנוכחי של וילנובה ינסה לאפיין באופן יותר מדויק את החזון של הרברט. האולפנים בונים מאוד חזק על הסרט והחלק השני כבר נמצא בתכנון. בלי קשר ישנם המון ספרים המבוססים על היקום אותם כתבו הרברט האב כמו גם הבן (את חלקם סקרנו לאחרונה כאן וכאן

שחקנים - טימוטי קאלאמט, רבקה פרגוסון, זאנדאיה, ג'וש ברולין, ג'ייסון ממואה, דייס בטיסטה, חאבייר בארדם ואוסקר אייזק.

תאריך שחרור 22 לאוקטובר

טריילר חולית

ברוכים הבאים למדבר של אראקיס, השאלה אם תשרדו

נצחיים - Eternals

הסרט השלישי של מארוול השנה ינסה להכניס צוות חדש של גיבורי על עם כוחות מופלאים וינסו להסביר את הסיבה למה הם ישבו בצד כל הזמן הזה. נכיר את הגיבורים שכמו שזה נראה חווים את ההיסטוריה האנושית מאז תקופת האבן ועד היום. כאשר משהו משתנה והם מוכרחים להתערב ולהציג לכל את עוצמתם.

שחקנים - סלמה הייק, אנג'לינה ג'ולי, ריצ'רד מיידן וקיט הרינגטון.

תאריך שחרור 4 לנובמבר

טריילר נצחיים

קבלו את צוות גיבורי העל החדש של מארוול

אהבה בשחקים: מאווריק - Top Gun: Maverick

כמעט שלושים שנה אחרי טום קרוז חוזר למותג שחיזק את מעמדו בהוליווד. אנחנו מוצאים את גיבורינו שמסרב לעלות בדרגות וכל זה על מנת להמשיך לטוס כמו ציפור ולא להיות מקובע לגילו ומעמדו. מהטריילר נראה שכל האלמנטים שגרמו להצלחת הסרט המקורי משנות השמונים נמצאים כאן. כל מה שנשאר הוא לראות הוא מה מווריק המזדקן ייתן לנו על המסך עם עלילת המשך מרעננת.

שחקנים - טום קרוז, ג'ניפר קונלי, ג'ון האם, מיילס טלר, ואל קילמר ואד האריס.

תאריך שחרור 18 לנובמבר

טריילר אהבה בשחקים מווריק

טום קרוז חוזר להטיס מטוסי קרב באהבה בשחקים מווריק

ספיידרמן: אין דרך הביתה - Spider-Man: No Way Home

החלק השלישי שיסגור את הטרילוגיה הנוכחית של טום הולנד בחליפה של ספיידרמן. בגלל שזהו סרט שמשותף ליקום של מארוול נקבל גם הפעם הפתעות עם גיבורי העל של ה MCU שיקפצו לבקר את איש העכביש החביב. כמו כן בסרט הנוכחי אנחנו נתחבר לסרטים הקודמים בגלגולי ספיידרמן על פני 20 שנה האחרונות.

שחקנים - טום הולנד, מריסה טומאיי, ג'י. ק. סימונס, ג'יימי פוקס, אלפרד מולינה, בנדיקט קמברבאטצ' וזאנדאיה.

תאריך שחרור 17 לדצמבר

טריילר ראשון של ספיידרמן אין דרך הביתה

ספיידרמן רוצה לגרום לכולם לשכוח מזהותו

מטריקס 4 Matrix

20 שנה אחרי אנחנו מקבלים את החלק הרביעי בסדרת סרטי המטריקס. אין יותר מידי פרטים שירמזו על עלילת הסרט ואיך בדיוק אנחנו נקבל בחזרה את הדמויות המרכזיות מהן נפרדנו בסרט השלישי אי שם בתחילת שנות האלפיים. מה שבטוח הוא שבגזרת האפקטים וסצנות הלחימה אנחנו לא נתבאס כי הצוות שעשה את הכוריאוגרפיה לסרטים המקוריים חזר לעבוד לקראת הסרט החדש.

שחקנים - קיאנו ריבס, קארי אן מוס, קריסטינה ריצ'י, פריאנקה קופרה, ניל פטריק האריס, ג'סיקה הנוויק ודניאל ברנהראט.

תאריך שחרור 22 לדצמבר

קינגסמן ההתחלה - THE KING'S MAN

לא ממש ידוע הסיבה לאתחול הרך של המותג עם שחקנים חדשים. בכל מקרה אנחנו קופצים אחורה בזמן לימי מלחמת עולם הראשונה ולמקורות של ארגון הביון הסודי של גיבורינו. למרות שיש לנו קאסט חדש לגמרי הוא לא בדיוק אלמוני וגם בלי הכוכבים מצמד הסרטים הראשונים הסרט הנוכחי של הסדרה נראה בהחלט מבטיח.

שחקנים – האריס דיקינסון, ראלף פיינס, סטנלי טוצ'י, דניאל ברוהל, צ'ארלס דנסט, דיג'ימון הונסו וג'מה ארטרטון

תאריך יציאה 23 לדצמבר

טריילר לקינגסמן

זה הוא סוג של פריקוויל לצמד הסרים הקודמים בסדרה תוך שמירת המסגרת של הקונספט של קינגסמן


ישנם עוד 3 סרטים מעניינים שאמורים לצאת / יצאו השנה אבל בגלל שאין לנו יותר מידי מה להגיד עליהם אז רק נזכיר אותם כאן:

  • פארק היורה 3 - Jurassic World 3: Dominion
  • מכסחי השדים: החיים שאחרי - Ghostbusters: Afterlife
  • גודזילה נגד קונג - Godzilla vs. Kong

חייבים לציין שתאריכי שחרור הסרטים נכונים לרגע כתיבת מאמר זה. רוב הסיכויים שיהיו דחיות ושינויים עתידיים לתאריכי שחרור שמצוינים במאמר. נקווה שהשנה הכול יחזור לסדרו ונוכל שוב ליהנות מבלוקבסטרים עוצמתיים. 

לפני שאתם מדלגים הלאה, נשמח אם תרשמו לרשימת התפוצה שלנו או לפחות תעקבו אחרינו ברשתות החברתיות. נפגש ברשימת ההמלצות הבאה.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

סדרות מומלצות: 20 יצירות מופת שאתם חייבים לראות ב 2023

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר